図書館資料郵送サービス申請フォーム / Library Materials Delivery Service Application Form [ Description ]

Request Period : 09/23/2020 11:30 - 03/31/2030 00:00
Posted By : 図書館 / Library

Notes

20201222日(火)17:00 202116日(水)10:00

長期休業期間およびシステムメンテナンスのため、

図書館資料郵送サービス申請フォームを停止します。

なお、停止期間前後のお申し込みは、通常よりも処理に時間がかかる可能性があります。

ご理解・ご協力のほどよろしくお願いいたします。

 

Tuesday, 22 December, 5:00 pm -Wednesday, 6January, 10:00 am

Due to a vacation and system maintenance,

Library Materials Delivery Service Application Form is not available during the above period.

And each request around the period needs more time to be processed than usual.

Thank you for your cooperation.



一度申請いただいた内容は変更、追加、キャンセルできません。

内容を良くご確認のうえ申請してください。

本サービスの利用は2週間に1回を上限とします。学内/学外ILLサービスで取り寄せた複写物の送付は、この申請回数上限の枠外で扱います。

申請フォームは一定時間を経過するとログアウト扱いとなり無効になります。あらかじめ入力項目をご確認いただき、必要な情報をテキスト形式でご準備のうえ、速やかに入力してください。特に複数同時に申請する場合にはご注意ください。

・本サービスにかかる費用はすべて利用者本人負担です

・スタッフの体制や申請数過多等の状況により、対応が難しく、止む無く申請をお断りする場合があります。予めご了承ください。


No changes, additions or cancellations can be made once the application has been submitted. Please confirm the contents of the application carefully before submitting it.

A maximum limit of application is once every 2 weeks, except for sending photocopies requested by On/Off-Waseda ILL service separately.

The application form will be logged out after a certain period of time. We recommend you to prepare the necessary information in text format, and fill in the form as soon as possible. Please be especially careful when inputting multiple applications at the same time.

All costs are the responsibility of the applicant.

Due to large number of requests, shortage of staff or some other reason, we may be unable to fulfill your requests. Thank you for your understanding.